• Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Deszcznie

BIP

Ośrodek Pomocy Społecznej w Deszcznie w związku z realizacją projektu "Razem możemy więcej" zaprasza do składania ofert.

Znak sprawy: OPS.26.10.2017.EFS                                                                                                                  Deszczno, 27.12.2017r.

 

  1. prowadzone na podstawie art.4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000,00 euro.
  2. w sprawie wyboru wykonawcy zamówienia o wartości nieprzekraczającej od 5 000 do 10 000 euro - § 7 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art.4 pkt 8 ustawy PZP w Ośrodku Pomocy Społecznej w Deszcznie.

 

 

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Deszczno - Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Strażacka 5

66-446 Deszczno

tel.95 7513 642/fax 95 7287 673

e-mail magdalena.slominska@deszczno.pl

www. ops.deszczno,pl

 

zaprasza do złożenia oferty na:

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

 

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów/szkoleń zawodowych dla uczestników projektu pn. ,, Razem możemy więcej ” w ramach Priorytetu VII Równowaga społeczna, Działanie 7.1 Programy aktywnej integracji realizowane przez ośrodki pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

 

Kod CPV: 80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych

 

Wymagane jest aby kurs/szkolenie zawodowe zakończyło się nabyciem przez uczestnika kwalifikacji /kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem np. certyfikatem poprzedzonym egzaminem przeprowadzonym przez uprawnioną do tego instytucję.

 

2.Przedmiot zamówienia obejmuje:

Lp.

Kurs/szkolenie

Wymagana liczba godzin

(1 godz.= 45 min)

Liczba uczestników kursu /szkolenia

1

Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z branżowym językiem niemieckim

170

6

2

Stylizacja paznokci

92

1

3

Operator wózka jezdniowego

65

3

4

Spawacz - kurs spawania metodą MAG

145

1

5

Pracownik obsługi portierni

60

1

 

3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania mniejszej liczby osób niż wskazana pkt 2. W takim wypadku, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalnie do liczby osób, które rzeczywiście wezmą udział w kursie/szkoleniu.

 

 

 

 

III. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (oferta musi obejmować całe zamówienie)

 

IV.WYMAGANIA ZWIAZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością z uwzględnieniem przepisów prawa, standardów i reguł wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem, a w szczególności:

1) nadzoru merytorycznego nad przebiegiem kursów/szkoleń,

2) prowadzenia dziennika kursu /szkolenia, list obecności uczestników,

3) zapewnienia sal szkoleniowych wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne w tym urządzenia do prezentacji multimedialnej o ile są one niezbędne do przeprowadzenia kursu /szkolenia,

4) przygotowania i przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych i dydaktycznych niezbędnych do efektywnego uczestnictwa w kursie/szkoleniu, służących wyłącznie do własnego użytku osobistego każdego uczestnika. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych nie stanowi udzielenia licencji ani przeniesienia autorskich praw majątkowych do tych materiałów.

5) ubezpieczenia uczestników kursu /szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia - każdy uczestnik na sumę gwarancyjną 20 000,00 zł

6) przeprowadzenia i opłacenia badań lekarskich uprawniających do uczestnictwa w kursie/szkoleniu

7) zapewnienie uczestnikom kursów /szkoleń odzieży ochronnej

8) zapewnienia cateringu w trakcie zajęć (serwis kawowy:2 rodzaje ciastek/kawa/herbata/woda/cukier/mleko /cytryna)

9) przeprowadzenia i opłacenia egzaminu końcowego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji ( w sytuacji gdy zaistnieje potrzeba realizacji szkolenia lub egzaminu poza obszarem miejsca zamieszkania –zapewnienie noclegu i dojazdu )

10) przekazania uczestnikom certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu/szkolenia i nabycie kwalifikacji

11) przeprowadzenia oceny prowadzonych kursów /szkoleń poprzez przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród uczestników kursów /szkoleń,

12) przygotowania raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego m.in. ocenę przeprowadzonych kursów /szkoleń(na podstawie wyników przeprowadzonej wśród uczestników ankiety)

2.Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:

1) uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu kursów/szkoleń

Wymiar godzinowy szkoleń: ilość godzin uzależniona jest od programów poszczególnych szkoleń . Zakłada się, że zajęcia będą trwały średnio 6 godzin dziennie z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia , celem dostosowania się do potrzeb Uczestników Projektu.

1) informowania uczestników, że kursy /szkolenia są finansowane w ramach realizacji Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,

2) bieżącego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności uczestnika, rezygnacji uczestnika z kursu/szkolenia, niesatysfakcjonującym przebiegu kursów/szkoleń przez niestosowne zachowanie danego uczestnika lub o innych okolicznościach mogących mieć wpływ na realizację przedmiotu zamówienia

3) realizacji zamówienia zgodnie z przepisami krajowymi i UE w tym Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji

4) przekazania Zamawiającemu w terminie do 7 dni roboczych po zakończenia kursu /szkolenia dokumentów ( potwierdzonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających realizację przedmiotu zamówienia :

a) kserokopię dziennika zajęć zawierającego tematy zajęć edukacyjnych, wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć),

b) potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, cateringu

c) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i nabycie kwalifikacji,

d) imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu,

e) raport końcowy z realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego m.in. ocenę przeprowadzonych treningów (na podstawie wyników przeprowadzonej wśród uczestników ankiety),

3. Pomieszczenia w których będą realizowane kursy/szkolenia oraz dokumentacja prowadzonych warsztatów musi być oznaczona poprzez umieszczenie logo Unii Europejskiej, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, RPO Lubuskie 2020 oraz odpowiednich napisów informujących o projekcie.

 

Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania.

 

V. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 

  1. Termin realizacji : od podpisania umowy do 30.05.2018r.
  2. Miejsce realizacji: woj. lubuskie
  1. Część teoretyczna – Deszczno siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej
  2. Część praktyczna - Deszczno siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej lub miejsce wskazane przez wykonawcę jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu ze względu na specyfikę szkolenia

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

1.Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej ( znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia) - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.

 

Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia w treści Formularza ofertowego ( załącznik nr 1 do zaproszenia) - metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

 

2) Zdolności technicznej lub zawodowej ( dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ) - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.

 

Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia w treści Formularza ofertowego ( załącznik nr 1 do zaproszenia) - metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

 

3) Zamawiający w szczególności wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

 

 

Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca przedstawi aktualny Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.

 

Ocena spełnienia warunku na podstawie załączonego do oferty dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

 

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

  1. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) , w języku polskim.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ( 1) ofertę.
  4. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.

Pełnomocnictwo do reprezentowani wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie

 

5. Opis sposobu obliczania ceny:

  1. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  2. Ceny jednostkowe muszą być wyrażone w jednostkach nie mniejszych niż grosze ( dwa miejsca po przecinku ) – zaokrąglone na zasadach ustalonych w przepisach o podatku VAT. Nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego.
  3. W cenie ofertowej brutto należy uwzględnić obowiązujący na dzień składania ofert podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku Vat leży po stronie Wykonawcy.
  4. W formularzu ofertowym należy podać: wartość netto, stawkę podatku VAT, wartość brutto.

Nie podanie którejkolwiek z w/w informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres trwania umowy.

 

6. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego ( na podstawie art.17 ust 1 pkt.7 ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług – D.U.2017 poz.1221 ), wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Jeżeli złożono ofertę której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

7. Oświadczenia i dokumenty jakie winna zawierać oferta:

  1. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do zaproszenia)
  2. Informację o grupie kapitałowej ( załącznik nr 2 do zaproszenia )
  3. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa ( załącznik nr 3 zaproszenia )
  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji i

działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert ( w przypadku, gdy przedmiot zapytania będzie realizowany w ramach
prowadzonej działalności gospodarczej)

5) Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

VIII. TERMIN SKŁADANIE OFERT

 

1.Miejsce składania ofert

 

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Strażacka 5

66-446 Deszczno

 

w dni robocze: poniedziałek od godziny 7.30 do 17.00; wtorek, środa, czwartek w godzinach: 7.30 do 15.30 , piątek od godz.7.30 do 14.00

lub przesłane drogą pocztową.

 

Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.01.2018r. do godz. 14.00 , przy czym terminowość złożenia oferty ocenia się według czasu złożenia oferty w miejscu wskazanym w treści pkt 1.

 

Uwaga:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną ( fax/e-mail). Oferta złożona drogą elektroniczną nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert.

 

 

2.Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym w następujący sposób:

 

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Strażacka 5

66-446 Deszczno

,,oferta – kursy/szkolenia zawodowe”

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM

1.Kryterium oceny ofert jest :

a) Kryterium ,,cena brutto” (za jedną osobę) – 80%

b) Kryterium termin realizacji ( Ktr) – 20 %

 

gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi wg zasady: jeden % = jeden punkt

 

2.Sposób oceny ofert:

 

  1. Kryterium „Cena brutto” – oferta z najniższą ceną uzyska 80,00 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 - 80,00 pkt.

 

cena brutto oferty z najniższą ceną

-------------------------------------------------------- x 80

cena brutto oferty ocenianej

 

b) Kryterium „ termin realizacji” – ocenie podlega wskazany przez Wykonawcę termin realizacji
kursów/szkoleń ( max. do 30.05.2018r.)- oferta może otrzymać maksymalnie 20%

 

- termin realizacji do 30.04.2018r. – 20 punktów

- termin realizacji do 15.05.2018r. – 10 punktów

- termin realizacji do 31.05.2018r. – 0 punktów

 

Ocena spełnienia kryterium –na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w treści Formularza
ofertowego ( załącznik nr 1 do zapytania)

 

Uwaga:

Jeżeli Wykonawca zaproponuje termin realizacji dłuższy niż do 31.05.2018r, jego oferta zostanie odrzucona jako oferta niezgodna z treścią zapytania.

Brak podania przez Wykonawcę w ofercie terminu realizacji, spowoduje, że Zamawiający przyjmie termin do 31.05.2018r., a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0 pkt.

 

WYNIK KOŃCOWY

 

Łączna liczba punktów badanej oferty (W) : W = C + R

gdzie :

C (Cena) – liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta w kryterium cena

R ( realizacja) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta w kryterium termin realizacji

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena” i

„ Realizacja”.

 

Maksymalna liczba punktów, jaką można uzyskać w przyjętych kryteriach łącznie wynosi 100 pkt.

Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematycznymi) do dwóch miejsc po przecinku.

 

Uwaga

Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że zostały złożone dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zostały zaoferowali w złożonych ofertach.

 

3.Zamawiający poprawi w ofercie:

 

  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

4.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

 

  1. zostaną złożone w terminie wskazanym przez Zamawiającego w treści zapytania
  2. zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych z postępowania
  3. nie zostaną odrzucone
  4. zostaną złożone zgodnie z wymogami określonymi w pkt. VIII niniejszego zapytania

 

5.Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy który spełni warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny przedstawionej w ofercie najkorzystniejszej, jeżeli
przewyższy ona kwotę przewidzianą w budżecie wniosku o dofinansowanie.

 

X. INFORMACJE O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

 

Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających

 

XI. ODRZUCENIE OFERTY

 

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

    1. jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
    2. będzie niekompletna ( nie będzie zawierała dokumentów wskazanych w pkt. VIII ppkt.7 niniejszego zaproszenia)
    3. zostanie złożona po terminie
    4. zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
    5. informacje (i oświadczenia) złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe

 

XII.WYKLUCZENIE WYKONAWCY

 

Zamawiający wykluczy wykonawców , którzy:

  1. nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość
  3. którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty ,oferty częściowe, chyba ,że wykażą , że istniejące między nimi powiazania nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  4. są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu Zasady konkurencyjności o
    której mowa w podsekcji 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach

Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz

Funduszu Spójności na lata 2014-2020

 

 

 

XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

 

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
  3. w przypadkach, o których mowa w pkt IX ppkt.2, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie;
  4. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
  5. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ / ZAWARCIE UMOWY

1. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

3.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokument potwierdzający posiadane w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 PLN ( ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia

W przypadku upływu okresu ubezpieczenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć polisę ubezpieczeniową na pozostały okres, nie krótszy niż termin realizacji zamówienia.

Jeżeli z treści Polisy (lub innego dokumentu) nie będzie wynikał fakt jej opłacenia, wykonawca zobowiązany jest dołączyć również dokument potwierdzający opłacenie Polisy OC.

 

XV.ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWARTEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO/ WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

 

1.Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 4 do zapytania – wzór umowy.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany są dopuszczalne, gdy:

a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;

b) zajdzie konieczność ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji zamówienia,

 

3.Dopuszcza się zmianę zapisów umowy, gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego.

 

XVI. OSOBY DO KONTAKTU ( w zakresie zaproszenia do złożenia oferty):

Wszelkie pytania należy kierować: Monika Nowacka , e-mail : monikan35@op.pl

XVII. ZAŁĄCZNIKI

 

  1. Załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy

/pliki/deszczno-ops/pliki/za%C5%82acznik%20nr%201%20-%20formularz%20ofertowy%20kursy.doc

  1. Załącznik nr 2 - Informację o grupie kapitałowej

/pliki/deszczno-ops/pliki/Za%C5%82acznik%20nr%202-%20%20Inf_grupa%20kapita%C5%82owa%20kursy.doc

  1. Załącznik nr 3 - Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa

/pliki/deszczno-ops/pliki/Za%C5%82acznik%20nr%203%20-%20Zastrze%C5%BCenie%20nieudost%C4%99pniania%20informacji%20kursy.doc

  1. Załącznik nr 4 – Istotne postanowienia umowy ( wzór umowy) /pliki/deszczno-ops/pliki/zalacznik%20nr%204%20-%20%20wz%C3%B3r%20umowy%20kursy.pdf
  • Fundusze Europejskie
  • BIP
  • Urząd Wojewódzki
  • Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
  • OPS
  • Gmina Deszczno
  • Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
  • Powiatowy Urząd Pracy
  • Niebieska Linia