• Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Deszcznie

BIP

Kolejny wspaniały wyjazd za nami. Bardzo dziękujemy Pani Starościnie Małgorzacie Domagała oraz Dyrektorowi PCPR Danielowi Olejniczak za dofinansowanie w ramach PFRON.

Mieszkaliśmy tuż przy latarni morskiej w Niechorzu, którą zwiedziliśmy już pierwszego dnia. Sama budowla okazała się wielkim wyzwaniem dla niektórych z nas, gdyż trzeba było pokonać aż 209 schodów, by wejść na jej szczyt.

Jedną z atrakcji był także Park Miniatur Latarni Morskich, podczas zwiedzania którego słychać było sygnał latarnika z dawnych czasów.

Drugiego dnia, również słonecznie, przywitał nas Trzęsacz i ruiny starego kościoła. Przeżyliśmy podróż w czasie odbywając wycieczkę kolejką wąskotorową do Pogorzelicy i z powrotem do Niechorza.

Trzeci dzień spędziliśmy pod znakiem wizyty w Muzeum Rybołówstwa Morskiego w Niechorzu.

Każdego popołudnia korzystaliśmy z basenu, jacuzzi i masażu zdrowotnego, zaproponowanych przez hotel, w którym gościliśmy. Spacery nad brzegiem morza stanowiły dla nas ogromną przyjemność. Dla osób mniej sprawnych fizycznie przewidziane było słodkie lenistwo.

Ostatniego wieczoru postanowiliśmy razem spędzić czas. Muzyka z lat 60-tych i 70-tych stanowiła niesamowity klimat, dzięki któremu jeszcze bardziej poczuliśmy wspólną więź.

Czwartek to był czas powrotu do domu. Niechorze "płakało".........czuliśmy, że to z powodu naszego wyjazdu. Każdy z uczestników wycieczki wracał zadowolony i pełen wrażeń, z myślą o kolejnej wyprawie po zakątkach naszego kraju.

Dziękujemy uczestnikom za wspólnie spędzony czas oraz pozytywną energię!!!