• Ośrodek Pomocy Społecznej
    w Deszcznie

BIP

Znak sprawy OPS.26.7.2017.EFS                                                                                                                       Deszczno 04.07.2017 r.

 

Postępowanie prowadzone na podstawie art.4 pkt 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000,00 euro.

Postępowanie w sprawie wyboru wykonawcy zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art.4 pkt 8 ustawy PZP w Ośrodku Pomocy Społecznej w Deszcznie.

Zamawiający - Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strażacka 5; 66-446 Deszczno

 

Zaprasza do złożenia oferty na usługę:

 

,, Warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji „

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przeprowadzenie warsztatów z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji dla uczestników projektu pn. ,,Razem możemy więcej” w ramach Priorytetu VII Równowaga społeczna, Działanie 7.1 Programy aktywnej integracji realizowane przez ośrodki pomocy społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.

Wykonawca realizując zamówienie może stosować te metody lub narzędzia w zakresie których został przeszkolony i posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ich stosowanie tego wymaga.

Wykonawca może przy realizacji zamówienia korzystać z opracowanych przez siebie autorskich programów lub wykorzystywać dostępne programy i metody zakupione lub udostępnione przez inne podmioty. Konieczne jest wówczas przestrzeganie praw autorskich lub nabycie uprawnień do ich stosowania w przypadku, gdy takie uprawnienia są wymagane.

Kod CPV 80570000-0 usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego

II. Opis części zamówienia:

  1. Część I – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( grupowe)

 

Skierowane do 30 uczestników ( osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo ) projektu pn. ,, Razem możemy więcej ”

 

Ilość godzin - 40 godz. ( 2 grupy po 20 godz./grupę)

 

Program warsztatów winien obejmować w szczególności :

 

- Co to jest wizaż, kreowanie wizerunku, stylizacja, profesjonalna autoprezentacja i po co mi to?

- Rola pierwszego wrażenia i efekt aureoli, czyli jak nas widzą, tak nas piszą/ Każdy z nas ma swój

potencjał

- Typy sylwetki – jak tuszować/jak eksponować

- Typy urody – pokaz analizy kolorystycznej

- Rola dodatków

- Mowa ciała, czyli jak pokazać bez słów, kim jesteś

- Savoir-vivre w kontaktach interpersonalnych, czyli kultura na co dzień.

 

  1. Część II – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( indywidualne)

 

Skierowane do 30 uczestników ( osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo ) projektu pn. ,, Razem możemy więcej”

 

Ilość godzin - średnio 10 godz./osobę

 

Program warsztatów winien obejmować stylizację całościową ( metamorfoza ) uczestnika tj.:

 

a) Kobiety ( ok. 20 osób) :

- wykonanie makijażu ( etapy wykonania makijażu krok po kroku z uwzględnieniem rodzaju cery/
nauka podstawowych technik makijażu )

- stylizacja ubioru i analiza sylwetki ( dobór fasonów ubioru i dodatków) - ,,przegląd szafy”,

- stylizacja fryzjerska ( dobór fryzury i koloru włosów wraz z wykonaniem).

b) Mężczyźni ( ok. 10 osób) :

- stylizacja ubioru i analiza sylwetki ( dobór fasonów ubioru i dodatków) - ,,przegląd szafy”,

- stylizacja fryzjerska ( dobór fryzury wraz z wykonaniem).

 

Warsztaty będą realizowane według uzgodnionego z Zamawiającym i uczestnikami projektu harmonogramu.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedna lub dwie części zamówienia)

 

III. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

 

  1. Termin realizacji :

Część I – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( grupowe)

Rok 2017 – 40 godz. ( lipiec/sierpień )

Część II – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( indywidualne)

  1. Rok 2017 – ( wrzesień - listopad) - 15 osób
  2. Rok 2018 - ( styczeń - kwiecień ) – 15 osób

 

  1. Miejsce realizacji:

Część I – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( grupowe)

Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Strażacka 5 66-446 Deszczno

Część II – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji

( indywidualne)

Środowiskowy dom Samopomocy ul. Szkolna 13 ; Brzozowiec lub miejsce wskazane przez wykonawcę ( po uzgodnieniu z zamawiającym)

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia):

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień wymaganymi przepisami prawa do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem

Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia w treści Formularza ofertowego ( załącznik nr 1 do zaproszenia) - metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

  1. Dla części I zamówienia:

 

Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje min. jedną (1) osobą posiadającą wykształcenie z zakresu stylizacji/wizażu/kreowania wizerunku

 

Ocena spełnienia warunku na podstawie załącznika nr 2 do zaproszenia - wykaz osób oraz kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

 

  1. Dla części II zamówienia:

 

Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje :

- min. jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu fryzjer

- min. jedną (1) osobą posiadającą wykształcenie z zakresu stylizacji/wizażu/kreowania wizerunku

 

Ocena spełnienia warunku na podstawie załącznika nr 2 do zaproszenia - wykaz osób oraz kserokopii dokumentów potwierdzających wykształcenie, metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

3) Osoba wskazana do bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia winna spełniać poniższe warunki:

  1. nie jest zatrudniona jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie
  2. łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z
    funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł i
    innych podmiotów nie przekracza 276 godzin miesięcznie *

* z uwzględnieniem ilości godzin zadania na które składana jest oferta

Osoba bezpośrednio wykonująca przedmiot zamówienia zobowiązana będzie do spełnienia warunku określonego w pkt a) i b) w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia.

V. Obowiązki wykonawcy

Wykonawca zobowiązany jest do :

a) uzgodnienia z Zamawiającym i przedłożenia harmonogramu warsztatów będących przedmiotem zamówienia,

b) zapewnia materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia

c) prowadzenia listy obecności oraz innych dokumentów wg zaleceń Zamawiającego

d) przeprowadzenia oceny prowadzonych warsztatów poprzez przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród uczestników treningów,

e) przygotowania raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego m.in. ocenę przeprowadzonych treningów (na podstawie wyników przeprowadzonej wśród uczestników ankiety),

f) informowania Zamawiającego o nieobecności uczestnika na warsztatach oraz wszelkich innych informacji mających wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia

g) realizacja zamówienia zgodnie z przepisami krajowymi i UE w tym Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji

 

Dokumentacja prowadzonych warsztatów musi być oznaczona poprzez umieszczenie logo Unii Europejskiej, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, RPO Lubuskie 2020 oraz odpowiednich napisów informujących o projekcie, które Zamawiający przekaże Wykonawcy.

 

Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do zaproszenia.

 

VI. Kryteria wyboru oferty:

1.Kryterium oceny ofert jest :

 

Kryterium ,,cena brutto” – 100%

 

gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi wg zasady: jeden % = jeden punkt

 

 

2.Sposób oceny ofert:

 

  1. Kryterium „Cena brutto” – oferta z najniższą ceną uzyska 100,00 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 - 100,00 pkt.

 

Dla części I zamówienia:

 

 

cena brutto ( za godzinę świadczenia usługi) oferty z najniższą ceną

--------------------------------------------------------------- x 100

cena brutto ( za godzinę świadczenia usługi) oferty ocenianej

 

Dla części II zamówienia:

 

 

cena brutto (cena łączna za wykonanie usługi dla kobiety i mężczyzny ) oferty z najniższą ceną

-------------------------------------------------------------------------- x 100

cena brutto ( cena łączna za wykonanie usługi dla kobiety i mężczyzny ) oferty ocenianej

 

3.Zamawiający poprawi w ofercie:

 

  1. oczywiste omyłki pisarskie,
  2. oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

4. Oferta, która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za
najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny przedstawionej w ofercie najkorzystniejszej, jeżeli przewyższy ona kwotę przewidzianą w budżecie wniosku o dofinansowanie.

VII. Opis ceny

 

1.Opis sposobu obliczenia ceny:

 

Zaproponowana cena powinna zawierać wartość usługi :

- netto

- podatek VAT

- brutto

 

2. Cena podana przez wykonawcę będzie obowiązywała przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania

 

VIII. Miejsce i termin:

 

1.Miejsce i termin złożenia oferty :

 

Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Strażacka 5

66-446 Deszczno

 

w dni robocze: poniedziałek od godziny 7.30 do 17.00; wtorek, środa, czwartek w godzinach: 7.30 do 15.30 , piątek od godz.7.30 do 14.00

lub przesłane drogą pocztową.

 

2.Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.07.2017r. do godz. 14.00 , przy czym terminowość złożenia oferty ocenia się według czasu złożenia oferty w miejscu wskazanym w treści pkt 1.

 

3.Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym w następujący sposób:

 

,,Oferta na realizację zadania – warsztaty z zakresu autoprezentacji i kreowania wizerunku i stylizacji ”

 

4.Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia) , w języku polskim

5.Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.

Pełnomocnictwo do reprezentowani wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie

6.Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniana przy wyborze oferty.

7. Wykonawca może wprowadzić zmiany do oferty lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.

 

8.Oferta winna zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy(załącznik nr 1 do zaproszenia)
  2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 2 do zaproszenia)

Do wykazu osób należy:

a) Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego kwalifikacje osób/by wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia

b) Oświadczenie osób/by , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( załącznik nr 3
do zaproszenia)

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania propozycji ( w przypadku, gdy przedmiot zamówienia będzie
realizowany w ramach prowadzonej działalności gospodarczej)

  1. Informację o grupie kapitałowej ( załącznik nr 4 do zaproszenia )
  2. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa ( załącznik nr
    5 zaproszenia )

 

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.

 

IX. Odrzucenie oferty

 

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

 

  1. jej treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia do złożenia oferty
  2. będzie niekompletna ( nie będzie zawierała dokumentów wskazanych w pkt. VIII ppkt.8)
  3. zostanie złożona po terminie
  4. zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
  5. informacje (i oświadczenia) złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe

 

X. Wykluczenie wykonawcy

 

Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:

  1. nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość
  3. którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty ,oferty częściowe, chyba ,że wykażą , że istniejące między nimi powiazania nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

 

XI. Unieważnienie postępowania

 

Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

 

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej ofert,
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

XII. Termin związania ofertą/ zawarcie umowy

 

1. Termin związania ofertą ustala się na 30 dni.

2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

XIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO/ WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

 

1. Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 6 do zaproszenia– wzór umowy.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany są dopuszczalne, gdy:

  1. ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
  2. wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
  3. zajdzie konieczność ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji zamówienia,

 

3.Dopuszcza się zmianę zapisów umowy, gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego.

 

 

XIV. Dodatkowe informacje

 

1.Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

1) Monika Nowacka tel. 519 319 561

2) Paulina Borowska tel. 95 7287659

 

2. Zawarcie umowy odbędzie się w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

 

XV. Załączniki do zaproszenia:

 

1.Załacznik nr 1 - /pliki/deszczno-ops/pliki/za%C5%82acznik%20nr%201%20-%20formularz%20oferty(7).pdf

2. Załącznik nr 2 -/pliki/deszczno-ops/pliki/za%C5%82acznik%20nr%202%20-%20%20wykaz%20osob%20lipiec%20wizerunek.doc

3. Załącznik nr 3 - /pliki/deszczno-ops/pliki/za%C5%82acznik%20nr%203%20-%20o%C5%9Bwiadczenie(6).pdf

4. Załącznik nr 4 - /pliki/deszczno-ops/pliki/Za%C5%82acznik%20nr%204-%20%20Inf_grupa%20kapita%C5%82owa(7).pdf

5. Załącznik nr 5 - /pliki/deszczno-ops/pliki/Za%C5%82acznik%20nr%205%20-%20Zastrze%C5%BCenie%20nieudost%C4%99pniania%20inf_.pdf

6. Załącznik nr 6 – /pliki/deszczno-ops/pliki/zalacznik%20nr%206%20-%20%20wz%C3%B3r%20umowy(1).pdf

 

 

 

…………………………….

( podpis Zamawiającego )

 

 

 

  • Fundusze Europejskie
  • BIP
  • Urząd Wojewódzki
  • Centrum Wspierania Aktywności Lokalnej
  • OPS
  • Gmina Deszczno
  • Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
  • Powiatowy Urząd Pracy
  • Niebieska Linia